Det blir alltså krokodilen och jag som blir flott hämtade av Honken i en Opel Corsa (tror jag att det var) på Manchester airport. Detta samma kväll som
England spelar VM-final mot Tyskland! Så tror jag att det blir i alla fall. Först har Portugal inga spelare kvar efter alla kort och brassetränaren sätter in alla anfallare han har och glömmer defensiven och Beckhams frispark från egen planhalva träffar Rooney som har "gata" fram till mål. Brassarna har hybris och tappar konceptet. Ronaldinho gör förvisso femton klackar och åtta tunnlar men glömmer att man måste göra mål för att vinna. Det gör inte Joe Cole som jag fortfarande har kvar i min Drömelva. På andra halvan har ju Tyskland "gata" fram till finalen efter straffvinsten över Argentina (hade givetvis Riquelme i min Drömelva och han blev utbytt).
Hur finalen går vet jag inte ännu. Men jag hoppas den avgörs efter minst tre mål i förlängningen.
Just det ja! Detta skulle ju handla om min visit i Manchester. Äh, det tar vi en annan gång...