Today: animal kingdom... Alla 4 kände sig trötta idag så egentligen behövde vi nog vila.. Men ingen vila här inte... På 't igen bara!! Idag tog vi bussen till parken eftersom det alltid slutar med katastrof när alla är dyngtrötta och ska köra hem och alltid kör fel... Vi har köpt ny digitalkamera eftersom den vi tog med blev stulen på
flygplatsen i new york.. Vi köpte ny och upptäckte igår att det var nåt fel när man ska zooma.. Magnus ska byta den idag och nu har vi tappat bort laddaren till den... Som
Om det inte var nog tappade vi dessutom ett av disneykorten på parken idag.. Leta bland 1000 människor.. Lönlöst... Alla kände sig modlösa och gråtfärdiga i värmen... Till slut gick vi till
En information och talade om vad som hänt. Jag såg framför mig vad svaret skulle bli.. Sorry we cant help you, så därför grät jag av lättnad när vi fick ett nytt kort !! Så dagen avslutades ändå bra med 45 min väntan på en kali river rapid!! Man sitter i en rund flotte och åker fort nerför en fors och vattenfall och blir DYNGSUR!! :-)) vi tog en tidig buss hem och nu badar barnen i poolen och jag bara njuter av den sista solen.. Hoppas morgon dagen blir bättre. Då blir det magic kingdom med fyrverkerier på kvällen!!!