Idag korde vi ner till Las Vegas.. Val framme kackade vi in pa Cirkus cirkus.. Inte det finaste
hotellet, men det var billigt.. Och dom hade badkar pa rummet.. Tog ett bad.. Saaa skont!! Sen gick jag och Micke bort till Stratosphere, vi skulle ata pa Top of the World resturangen.. For dom som inte vet sa ar alltsa resturangen langst upp i ett jatte stort torn med utsikt over hela las vegas.. Dessutom sa snurrar resturangen runt, sa pa 80 min har du sett Las vegas 360 grader, ett helt varv.. Att aka hissen upp till resturangen, som gar valdigt fort, var laskigt, och det slog lock for oronen.. Val dar uppe fick jag lite svindel, men vilket otrolig vacker utsikt.. Vi satt precis intill fonstren, som gar fran golv till tak, men varldens utsikt over Las Vegas.. Det var otroligt romantiskt och skramande pa samma gang.. Efter middagen, akte vi ytterligare en vaning upp, for ovanfor resturangen finns ett litet nojesfalt, med 3 akattraktioner.. Micke akte tva.. Uppskjutet och en till.. Jag vagade inte.. Stod och holl i mig i racket, och benen bara skaka..