Stöd Ukraina

Lipe79s blogg

Tisdag 24 Juni 2014 - Miami Beach

Solbrända

Efter att vi vaknat ganska tidigt så åkte vi iväg till mataffären för att handla frukost, dricka och snacks. Det vattnas i munnen av att gå runt i mataffären och se all den maten man längtat efter. Efter frukosten hemma så var jag tvungen att ta en powernap, 15 min räckte sen var vi redo för stranden. Vi bor bara 200 m från stranden så vi promenerade igenom en fin park innan vi kom dit. Det var vackert, långgrunt och ganska folktomt. Vattnet var lagom varmt och barnen badade Non stop de 3 timmarna vi var där. T och jag spenderade också mycket tid i vattnet då det annars är förfärligt varmt. Vi gick hem och åt lite lunch sen tyckte killarna att vi skulle testa hotellets pool. Det fanns en massa andra barn som de lekte med, fantastiskt att se O försöka prata engelska och kommunicera med de andra. De badade Non stop i ytterligare 3 timmar vid poolen. Russinfingrar och snart simhud mellan tårna. Fast än vi har smort oss med 30 och 15 så har vi lyckats bränna oss lite på ben och rygg. Vi tog bilen till Miami beach centrum och åt middag, jetlagen börjar ge sig till känna. L somnade nästan på restaurangen och T fick bära honom t bilen. Nu ligger vi i sängen och bloggar och spelar spel, klockan är bara 20 men det är snart dax att sova för vi är trötta hela högen. Imorgon väntar en utflykt till Everglades, får väl se vad barnen gillar alligatorerna.
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Magic Kingdom på L födelsedag.
10 år sedan
Testar Orlandos outlet
10 år sedan
Aquatica
10 år sedan
En dag på Sea World