Stöd Ukraina

Polkagris blogg

Måndag 28 Februari 2011 - Koh Lanta

Sista hela dagen på Koh Lanta...

Aptiten vill ej infinna sig och jag känner mig lite hängig...efter en god natts sömn somnade jag om också på förmiddagen...meningen var ju att åka till stranden men orken fanns inte.

Dock tog vi en sväng mitt på dagen till Saladan för lite ärenden till Mini Marten. Hittade en burk sparrissoppa som jag kanske skulle kunna äta och en dosa snus till herrn i huset.

Åt vår enkla lunch hemma samt andra halvan av smögåsen från i morse. Nu är jag jättetrött igen så jag somnade en stund efter maten. Gissa om man blir urlakad när inte magen är ok?

Det blev inget dopp i havet idag då det senare mulnade på ganska mycket men vi har ju hunnit bada åtskilligt andra dagar.

Th var till M Nui och lämnade tillbaka moppen och blev blev körd till lägenheten UTAN HJÄLM och i 60 km/timmen...ingen lek ...tur man inte visste innan.

Häromdagen såg vi 5 knattar på en moppe...den minsta kanske 4-5 år och den äldsta ca 10 år ge sig ut i trafiken UTAN HJÄLM.

Middagen blev enkel på Sweet and Sour...igen...med pasta carbonara men efter några tuggor var det stopp igen...hoppas man blir smal på kuppen iallafall. Rikigt rörigt idag där med Bodd som sprang omkring, stökigt och mata, byta blöja bland matgästerna, ta på pyjamasen...ja nog är det annorlnda alltid.

Tog farväl av alla där och sedan hemåt. Försökte kolla en film men den var sådär...så vi stängde av och gick och lade oss istället.

Imorgon är det dags för hemresa...efter alla veckor några kilo tyngre känns det som. Skall bli härligt att se alla igen Vi landar kl 0600 på Arlanda...sedan blir det väl bingen igen och försöka bli av med jetlaggen...

Summering kommer om någon dag när vi är hemma igen.

Må så gott/A & Th
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Chang Buri Hotell Koh Chang...
12 år sedan
Chang Buri Hotell Koh Chang...
12 år sedan
I sakta mak...
12 år sedan
I sakta mak...
12 år sedan
Alina fyller 12 ar...
12 år sedan