Stöd Ukraina

Travellovers blogg

Tisdag 17 Juni 2008 - San Francisco
Resealbum: San Francisco

San Francisco!

Nu ar vi framme i San Francisco! Allt ar jattebra!
Forsta dagen var det jattevarmt da vi kom, andra dagen ocksa, sen blev det kallt - kanske 25 da vi kom till 15 nu!
Staden ar jattefin! Vi har hallit planeringen jag skrev om i ett tidigare inlagg, allt pa listan ar besokt, idag har vi besokt golden gate park och haight ashbury, det var coolt att besoka hippieomradet =) Sa allt bara flyter pa enligt planerna!
Vi har aven besokt Muir Woods, traden var stora o imponerande, Sausalito ar ocksa en fin liten stad.
Imorgon ska vi aka till Monterey och Carmel och besoka Aqvariet i Monterey.
San Francisco er verkligen jattefint, alla husen ar fina och mycket sevarda!!!
Sightseeing bolaget vi aker med ar ocksa bra! Gray Line heter dem, chaufforerna ar trevliga!
Ha de sa bra!

MVH fran varma eller Kalla!! Kalifornien =)!!!!!!
Dela med andra:    

Kommentarer
Annab säger:
hej
jag är glad att du äntligen kunde åka till SF. Jag kommer ihag att du frågade mig om visa saker i SF i fjol och jag också kommer ihag att jag inte svarat ordentlig. Men jag har verkligen inte mycket tid att kunna göra det. Men du är duktig och hittade allting själv, och dessutom tycket jag att man behöver inte veta allt innan man åker. Mam måste lämna lite för att upptäka själv. Som jag sade jag är glad att du kunde se den fantastiska staden. Har det så bra
Hälsningar
Anna
Postat 2008-06-17 11:49  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Naturkatastrofer i USA
13 år sedan
Så var man hemma
14 år sedan
Det har blıvıt dags....