Någon som gått den utbildiningen i costa brava? 28990 kr kostar utbildiningen som är på 5 veckor med halv pension på ett hotell. Var utbildningen värt priset? Isåfall hur gick det och vad gör du/ni idag? :)
Hej! Jag vet inte vilket foretag du menar? Jag gjorde en 5 veckors utbildning for Service og Co i Santa Susanna for ganska manga ar sedan. Det var 5 veckor med halvpension och bland det basta jag gjort :). Darefter jobbade jag som reseledare i nagra sasonger,,skidlarare bla... samt utbildade mig inom service management turism. Idag har jag ett reseforetag. Jag tycker det helt klart var vart pengarna. Lycka till
Jag vet inte vilket foretag du menar? Jag gjorde en 5 veckors utbildning for Service og Co i Santa Susanna for ganska manga ar sedan. Det var 5 veckor med halvpension och bland det basta jag gjort :). Darefter jobbade jag som reseledare i nagra sasonger,,skidlarare bla... samt utbildade mig inom service management turism. Idag har jag ett reseforetag. Jag tycker det helt klart var vart pengarna. Lycka till