Stöd Ukraina

Annmags blogg

Söndag 9 Mars 2008
Resealbum: Vietnam 2008

Regn, regn och daremellan osregn

Regnet oser ner idag... men det kanske framgick av rubriken... sitter I hotellobbyn och vantar pa att det varsta skat ge med sig sa att vi kanske ge oss ut och titta pa gamla staden ... det ska tydligen vara mycket vacker med bebyggelse fran kolonialtiden ...

pa eftermiddagen ska vi ga och prova vara uppsydda klader ... ja vi kunde inte sta emot ... jag har latit sy upp en kavaj, en kjol, en klanning, en topp - allt for ca 600 sek.
Dela med andra:    

Kommentarer
Yepp85 säger:
hej mammsen å pappsen.. ni verkar fortfarande ha det super.. trots allt regn.. jag har varit å vattnat hemma hos er.. =) idag har jag min första tenta.. d går nog bra.. kramkram
Postat 2008-03-10 10:59  Anmäl
Emil11 säger:
Vad harligt ni maste ha det. Vietnam ar nu mitt dromresemal tillsammans med Kambodja. Att fa se minnena fran kriget - jag var faktiskt aktiv motstandare och med pa en massa diskussioner.Ni gor alldeles ratt som syr upp klader. Hoppas att regnperioden inte forstor resan alltfor mycket, Ha det bra med manga nya harliga upplevelser.
Kram. Ake
Postat 2008-03-09 10:51  Anmäl
Emil11 säger:
ni skall inte tro att det bara ar hos er det regnar. I Kramfors oser regnet ner. fast vi har bara 3 plusgrader, ni har sakert 10 ggr mer.
Det blir en sportdag framfor TV:n idag.
Kram fran Mamma
Postat 2008-03-09 10:33  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Småland i Flygarehelgen
15 år sedan
Planering pågår
15 år sedan
Planering pågår