Stöd Ukraina

Bibchens blogg

Söndag 14 Juli 2024 - Skanör med Falsterbo
Resealbum: Skanör 2024

Prognos och diagnos

Vädret är visst det enda som bloggen kommer att handla om i år, verkar det som. Det är det enda man pratar om. SMHI är ganska tillförlitlig och vi börjar dagen med att kolla prognosen för att sedan se om det går att göra någon slags önskeplanering av dagsinnehållet. I ärlighetens namn ska sägas att det blivit flera stavpromenader ut på hästängarna, ett antal solsittningar framför restaurang Badhytten och några cappucinon från kaffevagnen i hamnen, dessutom har bara halva vistelsetiden gått.......så det är inte synd om oss!
Vi "passade på", maken och jag, att ha våra årligen återkommande förkylningar under den regnigaste perioden med SR P1 sommarprat i horisontalläge.
Jag är fortfarande på ett slags rehab efter min galna operation och har rörelsesvårigheter, men har lyckan att ha funnit en superbra naprapat mitt i Skanör! Nu korrekt diagnos, i varje fall en som stämmer överens med min bedömning, och därmed en mer välgörande behandling av djupmassage och rekommenderat rörelseprogram. Stavgång 3 ggr/v. och några unika övningar.
Hej och hå - det ska nog gå att få ordning på en snart 80-årig tant!! :-)
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet