Stöd Ukraina

Hakanmags blogg

Torsdag 19 Juli 2007

Planerande och Packande.

Äntligen verkar det som om allt skall lösa sig!
Med Filippinerna i minnet och Spanien på lördag så var planeringen i full gång för resan till Indien nästa vår men planeringen dit har inte varit lätt.
Kontaktade resebyrån som jag köpte resan av till Filippinerna och som var suveränt planerad om de kunde hjälpa mig igen och visst kunde de det.
Nu kommer vi till det bästa.
Under drygt en och en halv månads tid så har jag mailat och ringt men inte har "han" fixat någon resa. "-Jag fixar det när det blir rätt tid har han svarat"
Det verkar som de inte vill sälja en resa till!
Nu har jag ledsnat och ringe igår till en ny resebyrå och där svarar de mig att det finns inga billiga biljetter kvar till Indien men vi har för högre priser och då pratar vi tusenlappar per biljett?? Hepp.
Ringe ytterligare en ny resebyrå och ...pust... där fanns det biljetter kvar..på något konstigt sätt men visst, mellanlandning i Tyskland och Bahrain men vad gör det. Då får man ju sträcka lite extra på benen och det skall ju vara nyttigt säger dom.
Boka skrek jag i telefon bara så vipps..sitter jag här med två biljetter til Kerala i mars, och till rätt pris. Vilken tur...
Dags å packa igen.
Sedan kan man lungt luta sig tillbaka på Spanska solkusten och veta att nästa resa är redan bokad....

"Pina Colada sola å bada"
Dela med andra:    

Kommentarer
Marika säger:
Ja här verkar det inte bli någon "sommar med reagge"... Ha det så härligt i Spanien =)
Postat 2007-07-23 02:27  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Nu är det nära!
6 år sedan
Hemma
9 år sedan
Jimbaran
9 år sedan
Kuta