Ja da lamnar man om lite mer an tva veckor bara. sanslost !
har hamtat broschyrer ang Thailand for att fa lite ideer om vad att hitta pa och vart att aka.
Forsokte
boka flyg nyss men de funkade inte eftersom jag inte har ett kredikort. far losa det pa natt satt.
Planer iaf pa att landa i Bangkok sen flyga till Phuket dagen efter, (17MAJ) och stanna dar tills den 30 maj da jag flyger tillbaka till bangkok. vill aka runt och se saker runt phuket, kan ta bat ochbuss m.m men de tar jag nar jag e darnere.
annars sa har man sovit lange idag. kunde inte somna igar och sen kom fulla rumskompisar tillbaka vid nantid och tande lampan. life of a backpacker. kommer va som en drom att sova ensam i ett rum, haha ;)
men de varar bara en vecka sen blir de London med syrran :D
i veckan sa jobbade jag mandag, torsdag och fredag. ta av plast fran dvd's, satta i skivan i albumet, albumet i fodralet och osv. otroligt facinerande jobb ;P
ser massa filmer varje dag som man bara tanker att men den sag jag ju i affaren precis. eller nar det ar nya releaser. sett friends, six feet under, lake house och massa andra man faktiskt kanner igen. coolt ;) haha
A onsdag var Anzac day, torsdag Linn fyllde 20 ar !
mandag jobb igen och imorgon runt lite mer i stan. har lite grejer jag ska jaga fatt.
hoppas som sagt att allt e bra med er, vi ses ju faktiskt snart :)
kram