Stöd Ukraina

Anqizs blogg

Måndag 9 December 2002 - Phuket

phuket

Ar nuu inne pa andra veckan pa Phuket.....bodde forst i lugna Karon.....vilket var skont eftersom inne i Patong e det ju helt galet med allt jakla liv...en hel del ladyboys & fullt med prostituerade tjejer vid alla barer.....

I helgen tog vi en liten tripp till Raya Islan...ligger sydost om Phuket....buss till bathamnen tog 30 min & med speedbaten tog det ca 45 min. sa var man framme pa paradisön....En liten ö men 4 strander.....3av dem e bra for snorkling & dykning....men vi fastnade for den vita,finkorniga sandstranden med klargront vatten.....var nastan helt ensamma pa stranden!! Var inte sa mycket folk pa ön sa det rackte gott & val att vara dar i 2natter....gjorde inte sa mycket...pa dagen solade & badade vi & pa kvallen kaka man middag & satte sig pa nagon bar pa stranden & snacka lite sen vart det laggdax.....Bodde mitt i djungeln i en bungalow.."Jungle Bungalow"...fanns ju en hel del ackliga kryp sa det var lite svart att sova...fasar for Trekkingen!!!!!!!!!!!!!!!! Hela paketet gick pa 1500b(300kr)....transport till ön,boende & frukost....

Ar nu tebax pa Phuket & bor nu lite utanfor Patong pa ett gorfint hotell med pool....stort rum med dubblesang,kylskap,balkong,flakt....for 550b/natt.....hittills vart lyxigaste rum men enbart for att Johan,Asas pojkvan vill ha lite frascht nar han e har & halsar pa!!!
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Hemma i Sverige igen!
16 år sedan
Inte sa lange kvar nu!!!
16 år sedan
phuket IGEN!!!
16 år sedan
Kambodja