Idag har jag kommet mera att fundera på detta med att sitta vid datorns olika funktioner/program!
Har blivet inbjuden till ett antal personer att vara deras vän:) på FACEBOOK! Skrattar lite, känner mig nöjd och intresserad MEN så tänker jag:
¤ Facebook som blivet så STORT! "Alla" "Många" är med där MEN INTE JAG! Skulle kunnat vara med men då blir jag fast även där:) Nej! det hade kunnat vara ett sätt att hålla kontakt med släkt och vänner som är utspridda på flera håll.. men jag vill prata med dom "på riktigt" i telefon t.ex. Om jag inte smsar och msnar, förståss---för det gör jag ofta:)
OCH så såg jag detta med hur många "Vänner " någon hade närmare 350st??????? Tänk er detta scenarie med att alla dessa kan se/läsa att jag ska putsa fönster, krama Mannen, klappa Katten/Vovven... nä men det var så att bara för att jag finns på min väns mail-lista så hittar Facebook mig plus alla/många andra...
NEJ! jag gillar RG för har finns mycket att ta del av:
¤ Andras resor, olika inlägg av varierande slag, avkopplig... Men känns oxå som jag har fått Vänner att prata med via korta meddelande - men trevliga inslag i Vardagen:) Opretensiöst... men som oxå kan göra en Resa/Utflykt till att träffa Någon/Några nya bekantskaper( precis som det ibland blir när man är ute på en
charterresa:) Eller varför inte på en Medlemsträff eller på TUR-mässan?!
Kram från Gunilla