Stöd Ukraina

Travellovers blogg

Söndag 26 April 2009 - Sverige
Resealbum: Las Vegas

Ny resa bokad! Men vart? :)

Nu har jag bokat en ny resa igen :-) Frågan är bara vart den ska gå? Tänkte prova att inte avslöja vart jag ska och se om ni kommer på det först :-)
Ledtråd 1: Det är en storstad (såklart) !
Ledtråd 2: Staden ligger i rätt så öde omgivningar kan man säga...
Ledtråd 3: Jag har varit i detta land, men aldrig i staden.
Ledtråd 4: Jag tror nog att ALLA har hört talas om den här staden, jag kan till och med sträcka mig så långt att jag säger att staden är världsberömd...!
Ledtråd 5: I den här staden är allt möjligt, du kan shoppa, sola & bada, festa, gå på museum, på en och samma dag.
Ledtråd 6: Staden ligger en bit från havet...
Ledtråd 7: Det är oftast mycket varmt under större delen av året.

Så, kan någon gissa vilken stad jag ska till? Jag kanske avslöjar det i nästa blogginlägg, tills dess, fortsätt att gissa på ;-)

Ha de bra!
/Travellover
Dela med andra:    

Kommentarer
Beatlemaniac säger:
Jag gissar på Ulambator
Postat 2009-04-29 22:03  Anmäl
Karinlorvik säger:
Kul idé av dig att låta vännerna gissa. Jag kom inte lite sent här, men tror som många andra att det kan vara Las Vegas.
Postat 2009-04-28 10:10  Anmäl
Nisse2ears säger:
Jag tänkte oxå Zagreb eller Budapest först...men jag kollade inte ens om du varit i länderna...sen läser jag vad alla andra är inne på...och minns att du ju är USA-tokig ;)...så...Vegas låter ju som den bästa gissningen, men jag tror inte det är Vegas.
Postat 2009-04-27 16:47  Anmäl
Ynnej1976 säger:
Gissar också på Las Vegas, det finns säkert konstgjorda stränder där :-) Allt annat stämmer ju!
Postat 2009-04-27 08:35  Anmäl
Ingemar_e säger:
Sacramento, i California!!! Vild chansning eftersom jag gillar staden och esökte när jag var i San Francisco.
Californias huvudstad, föresten.
Postat 2009-04-26 20:31  Anmäl
Mjorumm säger:
Las Vegas kan inte komma på någon annan stad
Postat 2009-04-26 20:07  Anmäl
Travellover säger:
Oj så många svar man fick på detta blogginlägg, jättekul!!! :)
Postat 2009-04-26 19:30  Anmäl
Asine säger:
hmm, det blir nog united states i alla fall, men `jag är inte riktigt säker på vart i US. Jag gissar nog på las vegas också;) eller kanske NY, har du varit där?
Puss!
Postat 2009-04-26 14:57  Anmäl
Mbild säger:
Boråås såklart :-)
Postat 2009-04-26 12:37  Anmäl
Tuareq säger:
Med tanke på att det är varmt större delen av året och ligger ödsligt skulle jag nog också tippa på Las Vegas. Kairo kanske, bada på Hammam och gå på Egyptiska Museet... vet dock ej huruvida Kairo ligger i ett för övrigt ödsligt område. Lite svårt att tro med tanke på hur många som bor i Kairo.

Trevlig Resa!!!
Postat 2009-04-26 12:23  Anmäl

Sida:123Nästa
Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Naturkatastrofer i USA
13 år sedan
Så var man hemma
14 år sedan
Det har blıvıt dags....
14 år sedan
VARMT!
14 år sedan
Quad Safari
14 år sedan