Stöd Ukraina

Sierras blogg

Söndag 21 December 2008 - Lidköping

NU ÄR DET JUL IGEN!

Ett nytt år med allt vad det innebär står för dörren. Förhoppningsvis kommer någon eller några av våra resdrömmar att uppfyllas med nya upplevelser och nya intryck.
Men först skall vi tillsammans med familj och goda vänner njuta av julmat och god dryck ...:-)
Jag önskar Dig en riktigt GOD JUL & ETT GOTT NYTT ÅR!
Dela med andra:    

Kommentarer
Stoffer säger:
Hej sieera och god forsättning på de nya året.
sitter på vårat landställe på Östra Gotland och går ner i varv..efter alla intryck,,,kho Lipe var det bästa på hela resan
Mvh Christoffer
Postat 2009-01-04 13:42  Anmäl
Fusklappen säger:
Gott nytt år från Monica & Lasse
Vi är nu tillbaka till din sida med alla bra Thailandstipps. Äntligen är det dags att börja planera för vår allra första resa dit.
Vi är jätte glada för dina tipps om bl.a Pangrug Beach.
Tanken är att vi reser under jul och nyår (2009-2010)trotts att det är den dyraste perioden. Inget att göra åt när nu min man råkar fylla 60 just då.
Har förstått att du reser ofta till Thailand och har en viss anknytning dit via familjen, så kankse har du fått nya uppslag på fina lugna platser att upptäcka. Hur som hellst så skulle vi uppskatta jättemycket att komma i kontakt med dig för att prata om Thailand.
Whenever you have the time we are readey to listen
Vi är inga hejare på att lägga in bilder så mitt mail kommer bildlöst tyvärr.
Postat 2009-01-03 23:59  Anmäl
Riisa säger:
Tack! Ett gott nytt 2009, kram
Postat 2008-12-30 06:34  Anmäl
Pille säger:
Tackar tackar och Ett Gott Nytt År på dig från ett snöigt Jämtland!
Postat 2008-12-27 23:57  Anmäl
Ronnyk säger:
Gott nytt år på dig Sierra!
Postat 2008-12-27 16:32  Anmäl
Sarir säger:
Hi Uffe! Ser mycket trevligt ut - tack för Jul Hälsning.Önskar dig och dina en underbar Jul och Spännande Ny År.
I år stannar vi hemma i Sverige över jul.
Postat 2008-12-23 22:40  Anmäl
Hussborg säger:
Hallå Uffe, ser ju fint ut men var är snön? Ditt gamla skidåkar äss ;-)

GOD JUL o grått nytt hår till dig och de din också förstås. Här blir det blir en lugn helg i ljuva jemtland med besök från de yngre delarna i familjen. Hörs nästa år! Jul kram från S-Å
Postat 2008-12-23 21:19  Anmäl
Muangthai säger:
Ser mysigt ut,vi syns snart.
Varma Jul halsningar fran Kata.
Postat 2008-12-23 03:14  Anmäl
Grethe1 säger:
Jag önskar också er en riktigt god jul och ett gott nytt år. Det ser så julmysigt ut på bilden hos er. Nya resmål finns alltid i tankarna. Vi får se vad det blir nästa år.
Postat 2008-12-22 22:06  Anmäl
Lillen säger:
Tack för hälsningen Uffe, det ser riktigt mysigt ut hos dig. Här uppe i norr har vi just nu 3-4 dm snö och ca -5 gr, så vi får en riktig John Bauer-jul. En önskan från mig att du och de dina får en skön och lycklig Jul och ett Härligt Nytt År. Skål och Gutår. Peter.
Postat 2008-12-22 21:19  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet

Senaste bildkommentarerna

Rolf_52
Rolf_52 säger om Sierras bild "Nu är det Jul igen!":
borta bra men hemma bäst....eller;)
19 januari 2009 05:25