Söndag 21 December 2008 - Lidköping
NU ÄR DET JUL IGEN!
Ett nytt år med allt vad det innebär står för dörren. Förhoppningsvis kommer någon eller några av våra resdrömmar att uppfyllas med nya upplevelser och nya intryck.
Men först skall vi tillsammans med familj och goda vänner njuta av julmat och god dryck ...:-)
Jag önskar Dig en riktigt GOD JUL & ETT GOTT NYTT ÅR!
Men först skall vi tillsammans med familj och goda vänner njuta av julmat och god dryck ...:-)
Jag önskar Dig en riktigt GOD JUL & ETT GOTT NYTT ÅR!
Skriv kommentar
Visa alla
Senaste inläggen
Se upp för ficktjuvar! 9 år sedan |
Det brinner på Samos! 11 år sedan |
Matmarknad på Läckö Slott 11 år sedan |
Koh Lipe i dag 12 år sedan |
Annorlunda konst i Lidköping 12 år sedan |
Senaste bildkommentarerna
Rolf_52 säger om Sierras bild "Nu är det Jul igen!":
borta bra men hemma bäst....eller;)
19 januari 2009 05:25
Visa liknande (15)
Rolf_52 säger om Sierras bild "Nu är det Jul igen!":
borta bra men hemma bäst....eller;)
19 januari 2009 05:25
Strid säger om Sierras bild "Nu är det Jul igen!":
Vackert! Fick du förskott av tomten??
12 januari 2009 11:55
Strid säger om Sierras bild "Nu är det Jul igen!":
Vackert! Fick du förskott av tomten??
12 januari 2009 11:55
Moose säger om Sierras bild "Nu är det Jul igen!":
Vilken läcker matsal? LIgger den med utsikt över Vänern? Hoppas att Du haft en bra jul med DIna kära! Oc h tack för trev...
4 januari 2009 10:43
Moose säger om Sierras bild "Nu är det Jul igen!":
Vilken läcker matsal? LIgger den med utsikt över Vänern? Hoppas att Du haft en bra jul med DIna kära! Oc h tack för trev...
4 januari 2009 10:43
Akh säger om Sierras bild "Nu är det Jul igen!":
Vilket vackert rum och hus du verkar ha, hoppas att du får en fin jul också, mycket paket verkar det som.
22 december 2008 11:59
Akh säger om Sierras bild "Nu är det Jul igen!":
Vilket vackert rum och hus du verkar ha, hoppas att du får en fin jul också, mycket paket verkar det som.
22 december 2008 11:59
sitter på vårat landställe på Östra Gotland och går ner i varv..efter alla intryck,,,kho Lipe var det bästa på hela resan
Mvh Christoffer
Vi är nu tillbaka till din sida med alla bra Thailandstipps. Äntligen är det dags att börja planera för vår allra första resa dit.
Vi är jätte glada för dina tipps om bl.a Pangrug Beach.
Tanken är att vi reser under jul och nyår (2009-2010)trotts att det är den dyraste perioden. Inget att göra åt när nu min man råkar fylla 60 just då.
Har förstått att du reser ofta till Thailand och har en viss anknytning dit via familjen, så kankse har du fått nya uppslag på fina lugna platser att upptäcka. Hur som hellst så skulle vi uppskatta jättemycket att komma i kontakt med dig för att prata om Thailand.
Whenever you have the time we are readey to listen
Vi är inga hejare på att lägga in bilder så mitt mail kommer bildlöst tyvärr.
I år stannar vi hemma i Sverige över jul.
GOD JUL o grått nytt hår till dig och de din också förstås. Här blir det blir en lugn helg i ljuva jemtland med besök från de yngre delarna i familjen. Hörs nästa år! Jul kram från S-Å
Varma Jul halsningar fran Kata.