Stöd Ukraina

Elvis_s blogg

Torsdag 15 Februari 2007

Nilen kryssning..........någon

I går såg jag Poirot på tv,när dom kryssade på Nilen.Det var väl inte det enda dom gjorde,en hel del mord blev det också.
Det såg så himmla härligt ut om man bort ser från morden.Jag vill också göra en sådan resa,kryssa på Nilen och få se pyramiderna,det ser så mäktigt ut,när dom står där.
Samtidigt tänker jag på allt som jag missar om jag ska tillbringa min semester på en båt.
Trångt kanske det också är.vad vet jag,jag som aldrig åkt något större än en eka och då var jag 15år.
Jag gillar att strosa runt i affärer men också att ligga vid poolen.

Är det någon som vill dela med sig av sina erfarenheter om en Nilen kryssnig,så är jag så glad för det.

Mvh
Dela med andra:    

Kommentarer
Creizileidi säger:
rekomenderas varmt
Postat 2007-03-23 09:46  Anmäl
Elvis_ säger:
Hej anna strom!
Tack för ditt mail om Nilen kryssning.

Mvh
Postat 2007-03-04 16:31  Anmäl
Anna_strom säger:
Var på Nilenkryssning sommaren 2005 med min sambo. Det var det mest fantastiska jag någonsin varit med om! Det är så vackert längs med Nilen! Det krävs kanske att man är intresserad av historia och kultur eftersom man inte stannar på båten hela dagarna, utan åker ut till tempel m.m. på förmiddagarna och sen kan man slappa vid poolen på båten eller sitta vid baren (båten är rätt så stor). Vi var en vecka på Nilen och en vecka i Hurghada och åkte då även en sväng till Kairo och kikade på pyramiderna m.m. Du kan kika på mina bilder från Egypten här http://www.anna_el.pixbox.se
//Anna Ström
Postat 2007-02-15 13:51  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Längesedan...
14 år sedan
Hej alla resglada..
15 år sedan
Det såg hopplöst ut...
15 år sedan
I denna stund...
15 år sedan
Inget nytt
15 år sedan