Stöd Ukraina

Sofiegrahnats blogg

Nej men varför ska man sova???

Här ligger man nu och försöker sig på att sova efter att man somnade in gott och blev väckt väldigt snabbt igen av Emil. Han ville väl inte sova mer nu efter att ha sovit i typ 2 timmar.
Han var ju ett guldbarn innan vi åkte....sov som en stock mellan 19.30-07:30...vad hände?
Nu har han inte sovit bra alls senaste nätterna....o inte dagarna heller för den delen.
Men nu....nu ligger ha där o sover som bäst och jag ligger här o kan INTE somna om sedan 2 timmar.
Jag tänkte att jag kunde skriva av mig lite här så jag somnar gott efter.
Idag kom förresten Apellarna förbi m en flaska champagne....en bra tradition vi startat tycker jag. Varje gång vi ses så är det en flaska champagne som gäller...MINST! Vi sa det idag, att kanske måste vi frångå den traditionen här eftersom vi ses en hel del här nere, men det kanske är dumt? Bättre att köpa upp lagret av champagne här på öns butiker!!

Solen har kikat fram en stund idag, härligt! Jag har dock inte varit så värst mkt i den utan idag har det mest varit inköp av cyklop, simfenor, handdukar, myggmedel o en massa annat.

Neee, nu tror jag det spökar...kanske börjar jag bli trött...men jag tycker det rör sig ute i köket....och sen är jag fullkomligt livrädd att det ska dyka upp en snake här.
Agneta berättade att de haft 2 svarta ormar i sitt badrum förra året.....MEN...det var förra året det. Om de varit här så kommer de ju inte tillbaka tänker jag. Problemet är väl bara att det finns fler än de 2 ormarna.

Galet va de spelar här i krokarna....fest någonstans kanske? Man kanske skulle ta o droppa in så här på nattkröken?

Ska fundera på det en stund.....men hörrni, nu ska jag ge min kropp ett försök till att somna först annars kanske det blir party för min del :)

Många kramar o ha en skön kväll där hemma!
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet