Läser precis att
Apollo idag börjar sälja
resor till Thailand för vintern 2008/2009!! Jag som tyckte att vi bokade tidigt när vi i maj bokade resan som ska ske i februari/mars 2008...
Kommer detta att innebära att vi som reser på egen hand måste
boka flyg och
boende redan nu också tro?
Vad tycker ni om detta, att man ska boka sååå tidigt?
Personligen har jag sett den här utveckligen sen lång tid tillbaka i thailand men någonstans i mitt hjärta så lever förhoppningen att vi inte försöker att få dom så västerländska vi har med oro sett spanien italiens o greklands förändringar inte bara är av godo.
Jag unnar varje människa lycka men pengar och status varor kanske inte är allt här i livet eller har jag fel ?
hel och ren med mat på bordet och ett tak över huvudet så tror jag att man har kommit en bit på väg .
Om man nu vill hjälpa till så finns det många enkla sett att göra det utan att exploatera allt som är i närheten av en flygplats.
en omtanke om din nästa kan kanske kan vara på sin plats för varje levande skäl som vill ge dom efter oss att få se och uppleva det vi har sett .
Däremot så kanske inte alla vill boka så tidigt, så då får de kanske platser över.
Jag hoppas att det ska finnas plats för oss andra som inte vill boka vår resa för vintern 2008/2009 redan nu.