Stöd Ukraina

Ingelaks blogg

Torsdag 31 December 2009 - Koh Lanta

Moppetur

Idag har vi hyrt moppe och åkt runt lite på de andra stränderna...vi har konstaterat vi har det toppen på vår i alla fall. Det är nog för att vi har pissat vårt revir nu...har fortfarande inte lyckats ta oss förbi vår lunchrestaurang och den är på halva klong dao stranden....imorgon har vi sagt :)

Det var lite knöligt att kära tuk tuken hela vägen för det var lite gropigare än där jag kört tidigare men det gick bra och jag är så lycklig över den. Superenkelt att bara åka till affären eller ta ut pengar, åka tillbaka och åka igen. Vi har ju inte bråttom här precis men det är gött att slippa deala med tuk tuk chafförerna.

Ikväll ska vi vara på slow down med ca 140 andra svenskar!!! De har ett kalajs som vi ska vara med på. Det ska bli skoj....undra om det blir lite dancing?
Dela med andra:    

Kommentarer
Annikaa säger:
Hej vännen! Ser härligt ut, speciellt badpojken till man du har! Idag är det trettondagsafton och vi ska ha lite bjudning.....har fixat Bloody Mary å det är ju nyttigt oxå. Kan jag maila dig eller hur pratar man lite mer privacy? Vi åker till Thailand den 23 februari! Hälsa de dina. Kram
Postat 2010-01-05 15:27  Anmäl
Anninger säger:
Jag menade Stina...
Postat 2010-01-05 12:07  Anmäl
Anninger säger:
Du har det nice!!
Här sol med men lite kallare.. Vi ska gå med sina på bio i em. Alvin o gänget.
Vi åker oxå ner en sväng i feb men till Kata o Ao Nang, Kul att ni mår bra. Tjejjerna hälsar
Postat 2010-01-05 12:06  Anmäl
Låter fantastiskt Ingela. Jag sitter här hemma med 25 cm snö och runt 10 minusgrader sen ett par veckor tillbaka och det skall fortsätta på samma vis i minst en vecka till och bara är avundsjuk. Jättevackert här hemma men en dag på stranden, ligga lite i hängmattan och avsluta på en restaurang på kvällen med lite solfrossa är en känsla som man bara längtar till. Vi var iväg i helgen med 20 polare på glashotellet i Kosta med lite spa, bad och mat. Det var gött. Läser du din mail nu när du är iväg eller?
Postat 2010-01-04 10:04  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

- 8 grader
11 år sedan
Nu närmar sig resan.....
12 år sedan
Äntligen
12 år sedan
Två dar kvar / Filippa.