Stöd Ukraina

Hakanmags blogg

Lördag 14 Februari 2009
Resealbum: Indien 2009

Mahbalipura Dag 20.

2009-02-14. Dag 20.
Idag är det alla hjärtans dag och då skall man höra av sig hem.
Nu lämnar vi hotellet i Pondicherry för att förflytta oss 9 mil norrut till Mahbalipura och sista anhalten inför hemresan. Resan gick bra förutom att även dessa chaufförer inte kunde läsa skyltarna så vipps åkte vi förbi infarten till staden men som tur var fanns nu även den norra infarten 5 km längre norrut.
Idag har vi bara tagit det lugnt på eftermiddagen och antingen varit vid polen eller vid stranden. Hemresan närmar sig med stormsteg.
Hörde att det var kalt i Sverige. Här har vi 30 plus och full solsken!

Undrar om man kan stanna kvar?
Dela med andra:    

Kommentarer
Merlin säger:
Ja, jag ser verkligen framemot bilderna. Och en berättelse om hur ungdomarna upplevt allt efter att de varit hemma några dagar och de har hunnit smälta allt de upplevt.
Postat 2009-02-14 19:51  Anmäl
Gullsing säger:
Hej Håkan.

Tack för din reseskildring från er spännande Indienresa. Det kommer väl foton så småningom, kan jag väl tänka mej. Det ska verkligen bli spännande att se dem. Ni är SÅ välkomna hem och jag önskar er en bra hemresa.

Gilla
Postat 2009-02-14 19:34  Anmäl
Kustaffe säger:
Tack skall du ha håkan för denna reseskildring som jag verkligen levde mig in i. Tråkigt för di att resan är slut förmodar jag MEN Kerala ligger kvar. Känner nog att jag kommer till att resa tillbaks dit igen
Alf
Postat 2009-02-14 19:01  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Nu är det nära!
6 år sedan
Hemma
9 år sedan
Jimbaran
9 år sedan