Ja, lite ersättning för resan fick vi iaf.
Dock verkade inte resebolaget ha så stor koll, eftersom att de inte visste vad de hade betalat ut, eller till vem. Själv hade jag skrivit ner alla datum och klockslag vi haft kontakt etc. Men vi fick pengar tillbaka för att vi ej kunde utnyttja poolen på grann
hotellet, som stod i resekatalogen och på deras hemsida (detta fick vi betala för på plats).
Dock fick vi endast för 6 dagar i stället för 7 som vi var lovade från början.
Utöver det fick vi en liten summa per person för problemen med rummet, samt för telefonräkningen.
Dock kunde de inte specificera för oss varför vi fått en viss summa, vad som gällde för vad etc.
Och när vi ringde o frågade dem tyckte de att vi fått för mycket betalt...
Det var nog ett knep från deras sida för att vi inte skall ringa och fråga mer... de nämnde ttill och med att de hade ruskigt mycket att göra... så de hade väl en hel del reklamationer.
Nästa gång reser jag inte med dem! Även om vi fick ersättning till slut så höll de inte vad de lovade, de krånglade med oss flera gånger, var svåra att få tag på samt verkade de inte ha koll på vad de gjorde...
Fast hittar man en riktigt billig resa så kanske det går bra, men i första hand väljer jag bort dem!
"Omdöme får man av erfarenhet ,
Erfarenhet får man av dåligt omdöme"
/Travelfun :-)
//Lotta.