tjena på er, tänkte bara berätta att
Thailand är ett underbart land och jag har besökt landet 3 ggr själv, men nu skall jag ta med fru och tonårsbarn till
Koh samui, där jag själv aldrig varit, men det ska vara fint där och man kan ha både lugnt o skönt och party om man vill ha det. Nu är inte
boendet ordnat ännu, bara resan mellan 6-27 december, så man får väl surfa på olika sidor eller kanske man skall kontakta ett bolag som bokar åt en. Helst vill vi ha ett hus att hyra för 6 pers. Tror det blir billigare än att lägga ut 25 000 för boende för 6 vuxna personer. Någon som har ett bra tips på att hyra hus på koh samui eller bra , billigt, men ändå rent o snyggt i standard på lamai beach, chaweng etc på Koh Samui. MVH/Leon...Thailand igen....
Skall återkomma med bloginlägg!
Vi ska t. Koh Samui i februari -08 och har oxå funderat på att eventuellt hyra hus istället för hotell/bungalow.
Har ni hittat något än? Det finns några hus som kanske kan vara intressanta på Blocket.
Vi har fastnat lite för Samui World Resort. Verkar vara mycket prisvärt.
Kanske har någon annan något tips?
Hälsningar från västkusten.
Jag har inga tips att komma med,vill bara att du ska skriva så mycket du bara kan om resemålet när ni är hemma igen.Har själv under flera år velat åka dit.Men jag har varit till Phuket.Jag har också hört att Koh Samui ska vara väldigt fint