Stöd Ukraina

Hsons blogg

Måndag 26 Mars 2007

Jocke & Jeanette Mauritius 26/3

tjena tjena läget här i paradiset kan inte vara så mycket bättre, sol 30+ ,super fin strand.....! igår söndag var vi på båt tur med ett gäng tokiga fransmän....och ett gäng svenskar från skellefteå, vi hade det hur kul som helst dansade och sjöng på le beach. Det dracks en hel del rom och cola:).Delfiner fick vi oxå se, dom var inte så stora som man kunde tro. imorgon tisdag åker vi till en annan liten paradis ö alldeles här i närheten och på onsdag ska vi ut på katamaran cruising........- avundsjuka>)!!! På söndag åker vi iväg på djuphavs fiske- berättar mer om det en annan gång. ha det bra alla. kram på er.
Dela med andra:    

Kommentarer
Zeb säger:
Svetten lackar, hela kroppen svider, törsten är osläcklig. Nej, då föredrar jag nog vår bitande kyla och benbrytande ishalka *inte alls avundsjuk eller bitter...*
Tur att ni filade på er franska innan ni åkte då, eller inte. Skämt å sido, låter jäkligt kul det där, hoppas ni knäppte ordentligt med bilder på delfinerna, ska bli kul att se.
Nu förväntar jag mig att ni drar upp en Blue Marlin på åtminstone 300 kilo när ni åker och fiskar, annars säger jag upp bekantskapen rakt av, därmed basta!

Ha det fortsatt bra, och håll oss uppdaterade.

//Sebbe
Postat 2007-03-27 23:39  Anmäl
Mother säger:
Ja visst blir man avundsjuk! Men jag tycker att det är kul att höra att ni har det trevligt. Ta det bara lugnt med solandet så ni inte bränner er.
Kram vi på Törelvägen
Postat 2007-03-27 23:27  Anmäl
Ellep säger:
Avundsjuk det skulle man kunna säga .Hoppas att ni har det skönt och bra .Drick inte så mycket rom och Cola man kan få huvudvärk .Använd kameran så att ni har några fina bilder att visa Kram Pappa Marie
Postat 2007-03-26 20:27  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

snart ar d slut:(, men det har varit riktigt bra!!!
15 år sedan
hej hej
15 år sedan
varmt varmt men underbart:)!!!
15 år sedan
koh samui
15 år sedan
koh samui
15 år sedan