God morgon god morgon!
Sånt här händer inte, man vinner inte. Man hör att bekantas bekantas grannes kusin, någon gång har lyckats vinna en
hotelvistelse hit eller dit, eller en matvarukorg på kobingo. Men ärligt så har jag alltid haft inställningen "Äh , varför skulle jag vinna lika bra att strunta i det". Så gissa om jag är glad över detta?!
Mitt råd till Er alla andra. Fortsätt anmäla Er - Det händer!
Nåväl... Nog med nonsens från mig. Till Planeringen av vår stundande upplevelse - en upplevelse jag så utförligt och hjärtligt jag kan - ska dela med mig av till Alla Er som är intresserade.
Under resans gång, ska jag försöka hålla Er uppdaterade på den här bloggen. Så håll ögonen öppna för nya inlägg. Varje gång jag spottar ett café, med tecknet @, lovar jag att jag springer in & printar ner mina spontana intryck. Peppra med frågor. Kanske kan jag ta reda på saker "in real time".
Nu är det dags att samla tankarna något... Måste packa! Oscar är redan satt i arbete. Pysen låg & sov när jag skrek att han var tvungen att tvätta, hämta kameraladdare, köpa solskydd (Vi alla är i dagsläget albinos...) - Å det helst igår! Jaja - Han är van.
Seså - börja peppra med frågor redan nu. Jag skriver ner samtliga på en lista och betar av allteftersom med start när jag sätter foten i ett varmt Kroatien. Å ni som redan varit där - tipsa gärna! :-)
Ha en bra dag!
/Åsa
Skall med spänning följa er och era strapatser under resans gång!
//Håkan
Jag är fortfarande på ett moln! Om ett par timmar är jag faktiskt bland molnen i ett av Scandjets plan... ;-) Nerverna knackar på kan jag lugnt säga.
/Åsa