Stöd Ukraina

Chaganas blogg

Söndag 30 Augusti 2009 - Sverige

inga nya utlansplaner än... bara nya reseplaner

Jag hade väl lite tankar om att ev. komma iväg till Thailand vid årsskiftet, men istället fick vi förfrågan om att följa med till sälen under v.1. Viket vi tackade ja till:) Thailand och sälen är visserligen helt skilda saker, men man ska inte underskatta vad vi har att uppleva här i Sverige och naturen där kan vara underbart vacker den också och människorna trevliga om än på ett annat sätt;) Sen så ska det bli kul att se vad jag har kvar av de skidkunskaper jag införskaffade för ett par år sedan=) Känner jag mig rätt så kommer jag dock inte att bo i backen, jag kommer nog att testa på lite av varje som finns runt omkring. Men jag tycker att det är värt resan att bara få komma upp och uppleva snö som faktiskt ligger kvar på marken i mer än ett par timmar... Sen att få mysa framför en varm och härlig brasa i en mysig stuga efter att minusgraderna har bitit lite i kinderna och att få somna efter en dag full av aktiviteter i skön natur är inte så tokigt. Givetvis ska det även drickas varm choklad och kanske spelas ett och annats spel och gå ut på lite fest... Ja det kommer allt att bli trevligt=)
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Resfebern är ett faktum:)
12 år sedan
Mi piace italiano.!
14 år sedan
Alla vägar leder till Rom...
14 år sedan
Hotelltips