Stöd Ukraina

Snickarhelles blogg

Onsdag 27 September 2006 - Sverige

Indienresa beställd...

Sambon tyckte vi skulle åka till Indien, så det blev så.Nu är resan beställd och det bär av 30 januari.Lite nyfiket men nervöst med ett land som jag bara har sett på tv och hört på nyheterna om.Men det skall väl bli roligt o intressant.Det är varmt i alla fall....och många soldagar....typ alla.Skulle vilja veta lite mer om Indien-resa, så är det någon som har erfarenhet så blogga tillbaka är ni snälla...
Dela med andra:    

Kommentarer
Elinnilsson säger:
Hej!
Imorgon åker jag och min studiekamrat till dehli. Vi har lyckats att nå oss ledigt fån medicinstudierna i 2 veckor. Vi köpte resan igår o BEHÖVER HJÄLP. Vi vill gärna se så mycket som möjligt- resa inte alt för myk. dvs spendera vår resa på ett tåg=nej tack. Är det en bra ide o hyra en bil o köra till nepal? hur kan man få kontalt o bo så som du? Min mail e elinnilsson_4@hotmail.com. Hoppas du har de bra. keep on smiling
Postat 2007-03-31 18:36  Anmäl
Eric säger:
hej,
jag har varit i GOA 3 GGR OCH DET JÄTTE ROLIG VARM, GLÖM INTE BARGAIN PÅ ALLT NÄR NI KÖPER NÅT,DIREKT HALVA PRIS,TÄNK PÅ VATTEN ,KÖP FRÅN STORA ÄFFAR,RESTEN ALLT E BILLIG,FOLK ÄR HJÄLPSAMMA.
Postat 2006-09-30 11:33  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Hemresa
8 år sedan
Green Bowl beach
8 år sedan
Water Blow
8 år sedan
Regn,regn,regn
8 år sedan
Sista incheckningen
8 år sedan