Stöd Ukraina

Greklands blogg

Torsdag 8 Maj 2008

I morse for jag till Grekland

Stod i duschrummet och smörjde in mig med Piz Buin för att skydda mig mot solens starka strålar.....och vips så var jag i Grekland. Jag behövde inte ens blunda. Tänk, vad vissa dofter är förknippade med vissa platser. Jag använder alltid Piz Buin i Grekland och doften fick mig att nästan höra vågorna från Medelhavet också. Vilken tur att jag har tre veckor i juni och två veckor i september att se fram emot - i Grekland.
Dela med andra:    

Kommentarer
Gullsing säger:
Ja, du kommer också, att en gång få ha tiden helt för dig själv. Jag önskar även dig en trevlig upplevelse i Grekland i sommar.
Postat 2008-05-09 09:42  Anmäl
Grekland säger:
Gilla, du och jag är lyckliga som kommer vistas hela fem veckor i Grekland. Du är ju pensionär men för mig är det en bedrift att få till det!

Ha det så trevligt på Kreta när du åker nu i maj!
/Gerd
Postat 2008-05-09 08:36  Anmäl
Gullsing säger:
Jag smorde också in mig med solskydd i morse. Vi har varit ute vid Larödbaden, ett ställe precis utanför Helsingborg. Där kunde vi sola och njuta, ungefär, som vi gör i Grekland. Nu är ju inte heller vår resa så avlägsen. I slutet av maj blir det två veckor på Kreta och i september tre veckor på Rhodos. Lyckliga oss, dig inräknad.

Gilla
Postat 2008-05-08 16:12  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet