Stöd Ukraina

Gullsings blogg

Onsdag 14 Maj 2008 - Helsingborg

Hemma igen.

När vi kom hem och parkerade bilen i garaget och kom ut igen, så märkte vi att temperaturen hade gått ner flera grader. Det var nästan att man frös, men vi har inte långt hem, så vi klarade oss bra utan ytterplagg.
Dela med andra:    

Kommentarer
Paulina491 säger:
Ja, flitens lampa lyser verkligen hos dig! - Min är dock fortfarande nedsläckt. Har för mycket annat att skriva, för att riktigt orka. Men allt är i alla fall uppslaget och förberett. Alltid något. Sitter dock och planerar dels för Italien och bl.a. Cinque Terre, flygbiljetterna är iaf beställda. Det fick bli det och tillsammans med "mitt hjärtats kär", eftersom min långa vandring Sevilla till Santiago de Compostela gick åt fanders pga min knäoperation (de perforerade lårbenet också, som blev en mer långvarig och häftigare historia). Något annat blir det väl framemot juni/juli, men har inte kunnat bestämma något. Får bli i sista minuten. Kanske Dublin/Irland, kanske Berlin, kanske Amsterdam, kanske sydtyskland/österrike/schweiz, kanske Göta kanalresa två dagar dock (Motala-Söderköping), det andra är för hutlöst dyrt! Kommer långt på de pengarna vid annan resa. - Ett vet jag iaf det blir en längre Romresa framemot mars 2009, där är jag nu på väg att beställa flygbiljetter i skrivandes stund. Sist av allt TACK Gullsing för det du delat med dig av både din tid, dina upplevelser!
Postat 2008-06-12 09:09  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet