Stöd Ukraina

Elvis_s blogg

Torsdag 31 Maj 2007

Hej å hå!

Regn regn o åter regn. Skulle vilja göra som min 12 årige sån, packa väskan o åka i väg en vecka eller så.Jag börjar få separations ångest,12 åringen ska ut på en resa tillsammans med mormor och sin 13 åriga kusin.Den 8/6 åker dom till Mallorca en vecka. Hade det inte varit för mina gallstenar så hade vi hela familjen åkt 3 veckor till Turkiet,den 6/6 suck.
Som jag skrivit tidigare så har min make köpt en mc,som vi vid fint väder gjort kortare turer med.Det funkar bra med ryggen,det är baken som jag får väldans ont.
Maken kollade upp det här med en gèle sadel,men våran mc är för gammal för en sådan,väldans synd.

När fin vädret kommer får vi ta en sväng på tidernas väg.

Ha det så bra
Dela med andra:    

Kommentarer
Candy säger:
Stackars dig, jag lider med dig. Gallstenar är inte att leka med. Jag vet! Tog bort mina i november och jag fick ett nytt liv, underbart. Och även min mann har köpt MC för 3 veckor sen. 40+ fenomen... Och jag och tvillingar på 12 sticker till Turkiet 15 juni restresa. Synd du fick avboka din, men Turkiet ligger ju kvar och jag skulle inte vilja hamna på sjukhuset akut med gallan utomlands. Krya på dig, solskenshälsning från mig:-)
Postat 2007-05-31 22:05  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Längesedan...
14 år sedan
Hej alla resglada..
15 år sedan
Det såg hopplöst ut...
15 år sedan
I denna stund...