Stöd Ukraina

Linnlias blogg

Måndag 21 December 2009 - Albany

Hajar pa nara hall

Jag börjar med att säga att just nu förstår jag din frustration över datorer Monica S!!
När jag skrev föregående inlägg fick jag hela tiden upp att länkarna var brytna och inget gick att spara, därav två liknande inlägg. Döm min förvåning när det visar sig att allt är sparat!!

Idag har vi varit på AQWA (http://www.aqwa.com.au) och varit i närkontakt med allehanda vattendjur, hajarna var 4 meter långa och hade vassa tänder så vi backade ur och ville inte snorkla. Vi håller med dig Linus det såg ut som om de skulle bita av oss tummarna!!
Linn har har hållit i en jättestor sjöstjärna och Lia vågade till och med klappa de stora rockorna.
Mest spännande var att se alla djur som på ett eller annat sätt är livsfarliga, Linn tyckte sten fisken var läskigast och Lia Sjöormen!!
Tomten var där och snorklade efter julklappar som han förhoppningsvis hittar innan jul.

Vi är klara med våra julklappsinköp och imorgon väntar en 50 mil lång bilresa till Albany.
Vänstertrafik det var ett tag sedan.........................

Rasmus och Rebecka vi saknar er ni skulle älska det här!!
(det skulle ni gamlingar också!!)

Gabriel, vi har pool på taket och poliserna cyklar i stan.
Kram LIA

Ebba, Jag har köpt en sköldpadda som gosedjur. Kram Linn.

Lycka till allihop med julstöket, vi drar till poolen det är 34 grader varmt ute.........................
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Snart....!
12 år sedan
Kuala Lumpur
12 år sedan
FRAMME!
12 år sedan
Koalakramar!
12 år sedan
Cityliv
12 år sedan