Ganska trött på jobbet!
Jag är ganska trött på jobbet just nu och det ska bli skönt att få litet julledigt snart, det blir väl inga längre utflykter under ledigheten men man får iallfall just ledigt från alla måsten några dagar och det kommer att sitta fint må jag säga.
Vi kommer troligen att sitta här hemma med vänner och bekanta och diskutera allt mellan himmel och jord och det brukar alltid resultera i en hel del snack om resor och resande och det brukar alltid vara givande speciellt som några av våra bekanta är lika intresserade som oss av att resa.
Jag och frugan köper inte några julklappar åt varandra längre utan vi lägger pengarna på en kommande resa istället, men barnen vill ju naturligtvis ha lite julklappar så helt tomt blir det väl inte under granen i år heller, men så många paket till oss vuxna blir det väl knappast om inte tomten är så trevlig att han kommer med någon ävetyrlig resa i julklappssäcken men det är väl kanske lite väl optimistiskt tänkt men man kan ju alltid hoppas trots att tron på tomten kanske inte är som starkast längre till och med jag är för "vuxen" för det.
Jag önskar alla medlemmar trevliga helger framöver om jag inte orkar skriva mer innan jul.
mvh.Bosse.