Hej pa er!
Om jag inte fatt dygnsrytmen helt upp och nervand sa ar det onsdag idag.. Har alltsa varit har i 4 dagar nu.. Tror att jetlegen borjar slappa men sa sov jag ju ocksa storre delen av sondagen och natten darefter. Vet inte hur jag lyckades med det men det var inga problem alls.. Ar mycket tacksam for att T har effektiv air conditioner i sovrummet. Har ar namligen valdigt varmt.. Har inte sett nagra temperaturer annu sa jag nojer mig med att konstatera att det ar valdigt varmt... Bar konstant runt pa en flaska vatten.. Tur att man kan dricka kranvattnet har.
Vi har inte akt ivag pa bilturen annu. Ar lite campinggrejer att inhandla forst bland annat. Planen ar att komma ivag imorgon eller pa fredag. Det ar en bit bort till Kimberleys... 800km till orten Kununurra dar den borjar.. sa det kraver lite planering. Nagra reservhjul, 25-litersdunkar med vatten bland annat.. T:s nya
bil visade sig vara en mindre lastbil sa det kanns ratt bra att vara nagra meter hogre an all annan trafik. :-)
Sa de senaste dagarna har vi mest shoppat lite, varit och tittat pa huset som T kopt (ett hus med tre lagenheter) och bytt en air conditioner for en av hans hyresgaster.. Fin tradgard dar med bade bananer och kokosnotter. Igar traffade jag T:s indiske van och arbetskollega Devoraj och vi var ute och at vietnamesiskt. Kul att hora lite 'skvaller' om T.. ;-) De bodde ju ihop ett helt ar.