Stöd Ukraina

Lottis_2s blogg

Tisdag 31 Juli 2007

Första dagen i augusti.

Semester är snart slut.
Tisdag är bra för då är vi inte helt körda, veckans planering ser forfarande helt ok ut!
Kaoset har inte börjat ännu och på skrivbordet ser det relativt städat ut.

Mina dagar i sommar har varit blöta! Inte så att vi festat järnet utan regnet har öst ner HELA sommaren. Hur i hela friden finner man något positivt att göra dessa dagar? Jag som älskar att vara ute! Sola, spela golf, cykla, promenera, grilla mm
Devisen - det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder håller knappt i tider som dessa.

Då jag älskar att se på film passade jag på att under en veckas tid hyra allt som fanns inom genren komedi och kärlek. Det fanns mycket, det vill jag lova!
Klassiker som ännu håller måttet och känns fräscha och en del riktigt dåliga filmer har gåtts igenom.
En film jag fastnade för har stannat hos mig för den var ny och fräsch och skapade en härlig känsla som satt kvar länge. Den var jättemysig! "Come Lie with Me" hette den.

Resa tänker jag göra i höst då besöker jag länder som Thailand (privatresa bokad och klar), Polen (rek resa för jobbet), Kina (kund resa med jobbet), Tyskland (rek. resa jobbet), Irland (privatresa bokad och klar), Danmark (jobbresa ett par vändor minst). Det kommer säkert att bli fler men detta är resor redan klara.
Dela med andra:    

Skriv kommentar