Stöd Ukraina

Misslins blogg

Onsdag 13 Augusti 2008

Florida .LA eller Las vegas people ?

Tjenixen alla

Jag har nu börjat planera för min nästa Usa resa nästa vår men det vete tusan om man ska välja som rubriken lyder ??

Kom gjärna med förslag ni som rest runt i Usa

ska man åka till Florida och bara stanna där runt eller ska man ta sig till LA och hyra bil och köra till Las vegas ? hmm svårt val

kramen alla

ps.. är det inte trist att sommaren snart är över :(
Dela med andra:    

Kommentarer
Nisse2ears säger:
Har du bestämt dig?
Postat 2008-11-13 12:40  Anmäl
Olastaffan säger:
Jag gjorde en rundresa i USA för en massa år sen. Började i NY en vecka, flög sen till SF för en vecka hos en kompis. Vidare till LA...llikaså en vecka hos kompis....buss ner till San Diego för en vecka...sen flyg till Phoenix i Arizona och hyrbil ett antal dagar då jag såg Grand Canyon, Tucson m fl städer. Resan avslutades med 2 regniga veckor i Florida med hyrbil även där, då jag bl. a. körde till Key West men också såg större delen av övriga Florida. Har man gott om tid så kan man se en stor del av landet under en sommar, men det finns ju massor av guldkorn som man missar om man bara vill se det stora kända ställena. Skulle jag göra resan idag så skulle jag satsa på en eller några delar istället för att flacka runt som en tok. Trots allt är ju dollarn hyfsat billig och det går ju fler tåg...förlåt jag menar flyg..till USA.
Visst är det trist med slutet på sommaren ...men snart är det midsommar igen...i Australien! Tänk på det! Tänk positivt!
//
Ola
Postat 2008-08-13 17:06  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet