Stöd Ukraina

Heidines blogg

Söndag 30 Mars 2008

Endelig lyd fra meg i bloggen

Kjære mine venner her inne.
Beklager at jeg ikke har fått sendt dere alle en personlig påskehilsen. Jeg har desverre ikke vert hjemme og så har jeg slitt en del med sykdom. Legen trodde jeg hadde fått ostoporose og leddgikt, for jeg har veldig mye smerter i kroppen. Spesielt i knærne og leddene. Heldig vis var det slitasjeskader i begge knær og antagelig revmatisme. Men det er jo til å leve med.

Vi var en uke på hyttetur ved ett vann som heter Sønstevann. Da vi kom var det flott vær og ikke noe snø. Dagen etter lavet det ned og blei til 35 cm på kvelden.

Morgenen etter våkna vi til at det var veldig kaldt i hytta. Morten mannen min våget seg ut å titta på gradestokken. Brrrrrr!! minus 21 kuldegrader var ikke noen idial tempratur. Hadd mest lyst å ligge under dyna. Og med en god gammeldags utedo som snøen kom inn på, kan dere tro at der var vi ikke lenge. He,he, det blei kjappe besøk.

Heldig vis så er det nå blitt mild vær. 6 varmegrader og regn har vi nå i Norge.

Jeg skulle ønske jeg kunne skrivd personlig til alle mine venner her inne, men det er ikke altid lett å få tid.
Setter stor pris på dere alle sammen.
Klem fra Heidi
Dela med andra:    

Kommentarer
Gullsing säger:
Hej igen Heidine

Det låter inte så trevligt att ha värk, som du har. Hoppas att det bättrar sig. Fantastiskt att du har kunnat ta dig iväg på en hyttetur ändå.

Jag kommenterade ju, att vi hade 10 grader varmt i Helsingborg idag. Det är lite skillnad mot vad det var på er hyttetur.

Kram din vän Gilla
Postat 2008-03-30 22:43  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Hei alle mine venner
13 år sedan
Da er det avgjordt
15 år sedan
Tusen takk
15 år sedan