Ungefär så här hade det sett ut i februari, om turen hade hållit i sej! Jag har ju kanske skrivit om Maken och hans dåliga knän. Idag fick han kallelse med posten om att dom hade en tid, så han skulle röntga knäna. Vadå då! Jo det är samma dag, som vi skulle resa till Grand Canaria och Las Palmas för första gången! Vi hade ju glatt oss så, men han kan ju faktiskt ändå inte resa med så ont i knäet! Han fick tag på sin doktor och han lovade att skriva ett läkarintyg till honom meddetsamma, så vi kan få pengarna tillbaka på försäkringen. Allt var ju redan betalt. Men hälsan går före allt, så vi får bita ihop och resa dit en annan gång istället.
Det hände nästan samma sak med mej får lite mer än tre år sen, då vi skulle resa till Kos. Jag bröt ju foten och då var det kört bara en knapp vecka innan vi skulle resa. Det har jag berättat om tidigare i min blogg.
Gilla
Sedan får ni säkert Er Resa till ett trevligt ställe:) VAr vid gott mod Bägge2!
Kram Gunilla
Ett Gott Nytt År
önskar jag er.
Brigitta
Ett Gott Nytt År till Er från Moseldalen !
Har nu ny tid i februari för operation. Hinner iaf med en resa till Röda Havet innan dess. Bara man kommer i vattnet och är rätt avvägd i dykdräkten känns det bättre. Tar iaf med en kryckkäpp så jag kan röra mig på land. Din Bert blir nog snart på G. Och Holmarna ligger kvar.
Många kommentarer har du fått att GC finns kvar o det håller jag med om.Ska man ut o resa så bör nog man vara ganska ok i benen.Min man hade ont i en höft när vi var nere första ggn och fick då låna en krycka för att kunna röra sig.Inte så kul men det gick bra.Gott nytt år.
Men tyvärr är ju livet så här ibland.
Det kommer nya tillfällen !
Ha det.
Urmas