Stöd Ukraina

Gullsings blogg

Måndag 28 December 2009 - Helsingborg

En måndagsmorgon i december

Ungefär så här hade det sett ut i februari, om turen hade hållit i sej! Jag har ju kanske skrivit om Maken och hans dåliga knän. Idag fick han kallelse med posten om att dom hade en tid, så han skulle röntga knäna. Vadå då! Jo det är samma dag, som vi skulle resa till Grand Canaria och Las Palmas för första gången! Vi hade ju glatt oss så, men han kan ju faktiskt ändå inte resa med så ont i knäet! Han fick tag på sin doktor och han lovade att skriva ett läkarintyg till honom meddetsamma, så vi kan få pengarna tillbaka på försäkringen. Allt var ju redan betalt. Men hälsan går före allt, så vi får bita ihop och resa dit en annan gång istället.

Det hände nästan samma sak med mej får lite mer än tre år sen, då vi skulle resa till Kos. Jag bröt ju foten och då var det kört bara en knapp vecka innan vi skulle resa. Det har jag berättat om tidigare i min blogg.

Gilla
Dela med andra:    

Kommentarer
Switch säger:
Vilken otur! Vad synd, men det kommer nya resor. Hoppas han kryar på sig snart!
Postat 2010-01-03 14:28  Anmäl
Malla_ säger:
Hälsa gubben =)
Postat 2010-01-01 13:55  Anmäl
Femtioplus säger:
Jag önskar din man lycka till med operationen! Du får ta hand om honom, och se till att han kommer igång efteråt och tränar... men han är väl redan igång och ser till att han är i god vigör innan, kan jag tro:)
Sedan får ni säkert Er Resa till ett trevligt ställe:) VAr vid gott mod Bägge2!
Kram Gunilla
Postat 2009-12-29 21:34  Anmäl
Brigitta säger:
Trist att ni inte kom iväg, men som sagt - hälsan går före. Och när han har fått knäna opererade, så kan ni säkert göra resan.
Ett Gott Nytt År
önskar jag er.
Brigitta
Postat 2009-12-29 18:34  Anmäl
Leroslover säger:
Vad tråkigt! Förhoppningsvis blir mannen bra så ni kan åka vid annat tillfälle. Hoppas det nya året för med sig hälsa och styrka! Gott Nytt År!
Postat 2009-12-29 14:24  Anmäl
Ejler säger:
Tråkigt, men hälsa din make att jag fick op mitt knä i mars och det känns bra nu. Så nu kan man se fram mot att åka utför med skidorna igen
Postat 2009-12-29 08:39  Anmäl
Reseglad säger:
Sorgligt att Eran resa inte blev av.Men när din sambo väl har blivit opererad blir han nog så pigg att Ni kan göra den resan och många flera i framtiden.
Ett Gott Nytt År till Er från Moseldalen !
Postat 2009-12-29 08:30  Anmäl
Ivan säger:
Sköt på min knäprotesoperation i höstas för att kunna fullfölja resan till Vietnam. Resan funkade.
Har nu ny tid i februari för operation. Hinner iaf med en resa till Röda Havet innan dess. Bara man kommer i vattnet och är rätt avvägd i dykdräkten känns det bättre. Tar iaf med en kryckkäpp så jag kan röra mig på land. Din Bert blir nog snart på G. Och Holmarna ligger kvar.
Postat 2009-12-29 00:17  Anmäl
Ekkan2 säger:
Hej!
Många kommentarer har du fått att GC finns kvar o det håller jag med om.Ska man ut o resa så bör nog man vara ganska ok i benen.Min man hade ont i en höft när vi var nere första ggn och fick då låna en krycka för att kunna röra sig.Inte så kul men det gick bra.Gott nytt år.
Postat 2009-12-28 23:50  Anmäl
Zappe50 säger:
Jobbigt värre sånt där !
Men tyvärr är ju livet så här ibland.
Det kommer nya tillfällen !
Ha det.
Urmas
Postat 2009-12-28 23:40  Anmäl

Sida:123Nästa
Skriv kommentar
Arkivet

Senaste bildkommentarerna

Jempan
Jempan säger om Gullsings bild "Ankomst till Rethymnon":
Men se...där är ju mina kollegor och jobbar :-)
17 mars 2010 23:16