12 år sedan |
13 år sedan |
13 år sedan |
14 år sedan |
14 år sedan |
Tamnanpar (Classic Forest) Restaurant - en fantastisk restaurang i Ban Phe, Rayong, Thailand 12 år sedan |
Bildspel från vår Barcelonaresa 13 år sedan |
Konsten att flyga med Ryainair... 13 år sedan |
Reseguidens slogan... 14 år sedan |
Bildspel från Kanchanaburi 14 år sedan |
Hoppas allt blir så bra det kan bli!
Hoppas ALLT ordnar sig!
Kram
Önskar er allt det bästa och hoppas att det slutar väl!
Vi har ej haft någon kontakt här tidigare, men läste just i bloggen om ert sjukdomsfall. Som medmänniska med stor empati för andra, önskar jag bara sända en tanke och önskan om att allt skall ordna sig, att den drabbade skall tillfriskna snart. Gör allt som han/hon tycker om att göra och orkar med; lyssna kanske på någon favoritmusik; framför allt - gör planer och tänk framåt. På våren som snart är här. Sedan kommer sommaren. En dam jag talade med hade Forsythia och Snödroppar i sin trädgård. Tala om kommande resor och annat som skall ske när personen tillfrisknar. Om det gäller en person som varit ute och rest tidigare, titta på foton från tidigare resor. Ja, allt som kan tänkas få den drabbade att fyllas av tillförsikt och vilja att bli bra snart och kunna ägna sig åt olika aktiviteter igen.
MED ÖNSKAN OM ETT SNART TILLFRISKNANDE
Hoppas ni kommer iväg på den planerade resan.
/Tuareq
Kramar
Hadjer och Sadigh
Jag hoppas ockso verkligen att det ordnar sig for er !
Du skall i alla fall veta att det ar monga som tanker po dig ! Om inte po annat satt so ser du det genom antalet personer som skrivit till dig !
Varma kramar fron ett varmt Brasilien !
Urmas
ALF