Vad vill ni veta först? Jag börjar med den bra saken....
Vi kom iväg tidigare från
Gotland än vad vi hade räknat med. Grabbarna åkte båt imorse i stället för 17.00 = längre sömn i natt. Själv jobbade jag till lunch i Sundbyberg och sedan flög jag ner till Malmö där grabbarna mötte upp kl 15.00.
Nu till den lite mindre bra saken...Peter såg inte så pigg ut. Vet faktiskt inte när han hade feber sist...men nu har han det. Ganska hög också. Alvedon och sängläge blev ordinationen medan jag Tom och Victor , Bertil och Nisse (Victors väldigt viktiga kramdjur..ni som känner Victor vet att han har ca 80 kramdjur och alla har namn...B-) gjorde Malmö under två timmar. Hann träffa på en kompis på stan från Malmötiden. Malmö är en otroligt trevlig stad och varje gång jag är här så undrar jag varför vi flyttade här i från. Blir lite nostalgisk;-).
Peter var lite bättre när vi kom tillbaka så han tog en ny sväng med killarna till ishallen för att hälsa på och se på träningen och hälsa på Håkan och de som är kvar i Red Hawks.
Bilen parkerade vi hos Kadryie och Håkan så den står i säkert förvar sedan tidig nattning för vi skall tidigt upp i morgon. 05.00 går tåget över bron till Kastrup... Med alvedon i fickan på Peter så vi klarar 18 timmar till
Cancun.
I morgon kväll har vi utsikt över mexicanska golfen
Therése