Oj, oj, inte mycket kram kvar i datorn så nu får jag skriva snabbt. Vad sägs om detta? Bussresa i sex timmar över lunch och ända fram till andra halvlek av EM-genrepet Swe-
Ukraina. Tänkte första att jag skulle stanna för att se den matchen. Jag var ju ändå i Stockholmstrakten. Men sen tänkte jag. Äh, jag får mitt äventyr snart ändå. Hade igår en liten EM-uppladdning med att se genuina svenska torp och Bollnästorg. På Skansen såklart! Uppladdning är väl i stort sett allt just nu. Vad jag än gör finns lite tankar på bl.a. de tre gruppspelsmatcherna jag ska se på plats.
Nu sitter jag i alla fall på buss till Karlstad och just åkt igenom Hummelsta, strax utanför Enköpiung och innan Västerås. Appropå EM-uppladdning. Klart man spelat boll i Hummelasta! Tror jag har spelat både yttermittfältare och back där. Hummelsta är annars känt för att de har en typ "Hasses Sega Gubbar"-butik. Tror de kallar den
SVeriges största smågodis-affär". Just efter Hummelsta såg jag några hästar som stog i solen och njöt, Såg faktiskt ut som två av dem hånglade! Ja, det är mycket landsbyggd här. Undrar hur landsbygden kommer att te sig i alpländerna?
Här är min startelva:
Isaksson - M.Nilsson, Mellberg, Hansson (är han med i truppen förresten??), Stoor - Wilhelmsson, Linderoth, Källström, Ljungberg - Zlatan, Larsson
Finns massor att kommentera här. Men gör det i ett annat inlägg.