Jag är lite tröstad idag. Vi ringde och bokade biljetter till Cypern idag. Makens yngsta dotter fyller 50 år i april och hon får en resa med man och son till Cypern i 50-årspresent. Eftersom vi överraskade hans äldsta dotter på hennes 50 åriga födelsedag nere på Fuerteventura, kändes det rätt att träffa den yngsta på hennes resa också.
Vi har aldrig varit på Cypern, så de ska bli spännande att se hur där ser ut. Vår resa går till Fig Tree Bay och vi kommer att
bo där allihopa. De reser en vecka före oss och stannar i 14 dar och det ska vi också göra.
Stranden i Fig Tree Bay lär vara riktigt bra och så ser det ju ut på bilder från nätet. I Helsigborgs Dagblad hittade jag också fina bilder, så jag undrade precis om vi skulle få se såna fina byar.
Idag har jag suttit både länge och väl och letat på nätet efter resguider och fick tag på en hel del läsvärt. Vi brukar alltid vara pålästa på de ställen vi ska besöka. Det är ju så trist att inte veta bakgrunden till ställena och vad man kan rekommenderas att göra och äta.
Nu har jag i alla fall plötsligt blivit mycket gladare. Vi missade ju resan till Gran Canaria den här månaden. Surt!!!
Så här känner jag mej nu. ;-D ;-D ;-D
Hoppas på HÄRLIGA dagar på Cypern! Nu får ni Er Resa:):):)
Håller med att det är något visst att läääääääääääängta till en Resa!