Stöd Ukraina

Big_bens blogg

Tisdag 29 Augusti 2006 - Sverige

Den gudomliga planeringen......

Hej på er ! Så har då planeringen för nästa sommar börjat så smått. Nära vänner ville ha sällskap på sin tänkta bilsemester ner i Europa och då är man inte nödbedd....! Att planera är ju som bekant halva nöjet, så här ska det planeras.... målet är Italien, vägen dit ska, för tillfället, gå genom Polen,Tjeckien och vidare genom Österike, sedan får vi se hur många gånger vi hinner att ändra om i planerna under hösten och vintern. Bilade ner för ett antal år sedan och har haft önskan att göra om det. Nu verkar det som det vore dags..... tja, det var väl allt för idag men vi hörs....!
Dela med andra:    

Kommentarer
Big_ben säger:
Ja, den är alltid lite orolig av sig....! Har på kort tid firat två "femtioåringar" nere i Grekland.... det är aldrig fel !! Jag tror att reslusten finns i ens gener, har alltid, sedan barnsben tyckt om att resa, kort eller långt spelar ingen roll.....
Postat 2006-08-30 22:45  Anmäl
Grekland säger:
Det rycker i "res-tarmen" alltså!
Jag är likadan...sitter och småplanerar skidsemestern redan nu (i huvet alltså, om det ska bli Tänndalen eller Alperna i vår) och jag som ska åka med sambon till Grekland nu i september.
(Han fyller 50 år som vi ska fira där nere...så inget ska minsann få distrahera oss när vi är där och då) men ändå...
Är det nån sorts oro i våra kroppar, att man är född till vagabond eller nåt?
Postat 2006-08-30 20:51  Anmäl
Big_ben säger:
Jo, det är sant. Det blir nog så oftast att när man reser på "frihand" så tar man en dag i taget och den får bli som den blir, men tjusningen med att leta resvägar och annat består.....
Postat 2006-08-30 16:42  Anmäl
Roy säger:
Håller med dig, jag är själv planeringsfreak. Men sen är det faktiskt inte så noga med att hålla sig till planeringen för mig.. Då får det gärna vara lite impulsivt..
Postat 2006-08-30 07:46  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Kina t/r
14 år sedan
Italien T/R
17 år sedan
Tio timmar kvar....
17 år sedan
Tio dagar kvar....