Nu sprang det iväg några dagar till...Annika och Tomas kom som ett härligt avbrott från mitt vanliga liv här. Vad gjorde vi? Åkte ner till Long beach en dag och gottade oss på stranden...sedan var det nog mest mat, prat och dryck. Jag och Annika fick oss en liten shopping runda ihop och det var skoj att se staden och grejerna genom hennes ögon istället för barnens. Fick köpt lite thaisiden grejer....skulle jag aldrig gjort annars!!! ???? Ibland frågar barnen mig på vägen hem från stan, varför handlade inte du mamma? jo jag tackar....
Det var i alla fall super duper mysigt att ha dem här, hur märkligt som helst såklart, Annika var med och tittade på skolan och Tomas hängde med till fredagsavslutningen. Skoj.
Imorse åkte de hem till
Kao Lak och idag har vi liksom tagit det väldans lungt. Vi gick och tog massage alla tre vilket som vanligt var underbart...Leo tjötar lite väl mycket bara men det är faktiskt inte helt hans fel för tjejerna som masserar han blir alltid till sig och ska klämma och känna och pilla på honom. Det hela slutade med att hon gjorde rent hans öron med tops sedan körde de lite thaiboxning ihop, ni hör vilken avkoppling det måste ha varit för Filippa och mig.
Nu ska Leo sova hos sin kompis Filippa..det är ju sista helgdagen liksom...
Kram på er alla nu ska jag och Filippa krypa i kojs. I LOVE AC
Och tack för att du fixade kudd grejerna! ;) Jag hade inte riktigt kraft till det sista dagen....
Vi åker antagligen till fjällen på lördag så vi missar nog eran hemkomst till Max stora förtret men men det kommer ju fler dagar, vi blir borta en vecka sen kan du nog räkna med att Leo blir "uppbokad" på Max lek-schema ett tag fram över. Ha det så gött den här sista veckan och glöm inte att njuta av värmen,så ses vi på tången!!!!
Kramisa till er alla Jennie med familj