Stöd Ukraina

Gunilla123s blogg

Tisdag 10 Mars 2015 - Koh Tao

Chalok och Freedom Beach, John Siwuan Viewpoint

Lämnade Tanote Bay och drog tillbaka till Sairee, hade inget bokat. Hittade ett helt nytt resort, Silversand Resort, finns sedan tidigare. Men de har 1 helt nyöppnat, 3 dagar gammalt. Ligger lugnt på en bakgata. Bra pris. Enkelt, men nytt och fräscht och har det man behöver.
Incheckad och en lunch senare drog Anna och jag till Chalok och Freedom Beach. Tog en ny viewpoint idag och vilken sådan. Det var den häftigaste hittills på Koh Tao. John Siwuan Viewpoint, tog ca 10 minuter att ta oss upp.
Funkade med flipflop men hade gått bättre med gympadojor. Men vilken fantastisk utsikt, man får gåshud.
Väl nere tog vi en recover drink på Koppee.
Gillar Chalok, nästa gång jag kommer hit ska jag bo här några nätter. Inte så jobbig väg från Sairee som det är till Tanote Bay.
Var och kollade Annas open water video på Victors. Så häftigt att se, förstår att dottern älskar det hon gör. Blev en drink eller två innan vi skulle käka
Anna hade bokat bord på Barracuda, första gången för mig där.
Vilken mat, gode värld!! Till förrätt delade vi på en Toast Skagen och ja, den smakade som hemma. Varmrätt blev det barracuda för barracudorna. Gott gott. Slog till på en flaska rosé till det. Riktig festmåltid.
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet