Stöd Ukraina

Tjoohannas blogg

Fredag 27 Januari 2006

Buenos Aires

Sol och bad!!!

Hola Hola

Alla som vill skicka mail till mig maste bli medlem pa resedagboken, men det blir man valdigt latt! Det hade ju varit kul med lite mer mail i inboxen :-)

GRATTIS Katarina till er lilla dotter! Tanker pa er!

Nu har vi tagit oss vidare till Uruguay, igar var vi pa ett
jattelitet mysigt stalle som heter Colonial. Delar av staden var bla. med pa UNESCOS varldsarvlista. Vi bodde hemma hos en gammal tant och kakade frukost pa hennes innergard. Sag den forsta kolibrin imorse nar vi drack den nypressade apelsinjuicen :-)

Vet inte riktigt hur den kommande resplanen kommer att se ut, men vi ska i alla fall aka upp langst med kusten har i Uruguay och forsoka ta lite lektioner i spanska. Just nu skulle vi vilja aka vidare upp till Brasilien for att aka tillbaka soder ut senare... vi far val se hur det blir.

Tack Susanne for kontakten till Malin. Jag ringde och talade in pa en telefonsvarare, om vi aker till Brasilien kommer vi komma tillbaka till Buenos Aires lite senare. Jag ska kolla med Eva i Stockholm om hon har kontakter i Rio, for vi skulle valdigt garna vilja aka dit under Karnevalen. Antar att din van kanske redan har besokare da Susanne, men om hon inte har det skulle det vara toppen om vi kunde bo dar och naturligtvisd betala for oss. tydligen spelar Roling Stones en gratiskonsert pa Copa Cabana den 18 feb och de raknar med en dryg miljon lyssnare... hade ju forstas varit en riktig hojdare :-)

Har inte lyckats fa hemlanktan an :-)

Elin jag horde dig jattebra nu nar jag ringde via skype... men du horde ju inte mig! Halla halla!!!

Igar natt skramde jag Pirre med att skalla ut honom mitt i natten, sade att han bara pratar massor av smorja och fraste till ordentligt. Vet ju att jag kan gora det i somnen ha ha. Det kan ju du verifiera Elin!!!

Nu ska vi ga ut och kaka snart ska bara duscha av all solcreme

Johannakramar
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Playa del Carmen, Mexiko
17 år sedan
Flores, Guatemala
17 år sedan
Antigua, Guatemala