Nu är
lägenheten i florida bokad och snart betald! Då är det bara att börja spara ihop resten av slantarna.... Det behövs ju en del, man vill ju inte snåla på semestern!! Vi ska försöka få med oss ett
ressällskap också, de två sista veckorna kommer svärmor. Men de två första veckorna kunde vara trevligt om dottern hade någon lekkamrat. Vi får se hur det går med det, de som skulle följt med har köpt hus istället!!! Hur kan man göra så????:)
Jobbigt bara att det nästan är ett år kvar till resan.....Men å andra sidan har jag mycket längtan framför mig. Det är ju skönt att ha nåt att se fram emot under den mörka hösten och vintern! Då känns det lite lättare att gå till jobbet.
Får börja leta efter billiga flybiljetter snart också, och
hyrbil . Så jag är ju inte sysslolös bara för att
boendet är klart!
Nu ska jag gå ut och njuta av det fina vädret !! hej så länge
när åker ni till Florida...var precis kommit hem....(var där) det var jätte, jätte bra...skulle rekommendera Bush Gardes...både för er vuxna och för din dotter (min är ocå 3 år gammal) och där finns mycket för barn...och vuxna också...
Skulle rekommendera See World...du kanske var där förut..men passar ocå både för vuxna och barn...
var har du hyrt lägenheten????