Stöd Ukraina

Sofiegrahnats blogg

Fredag 9 Januari 2009 - Koh Lanta

Bilen startar inte.....är inte det typiskt???

Idag är den första dagen jag skulle köra slow downs alla kids till skolan och efter det ha en lång o härlig shoppingrunda med Max.....men när jag har packan in alla 5 barnen i bilen o ska starta den så är den fullständigt döööööö! Låter inget alls om bilen, klickar inte ens.....varför just idag när jag är ensam här???
Mackan är ute o dyker hela dagen!
Jag är inte så haj på bilar om man säger så. Jag vet iaf hur man får upp motorhuven....men det hjälper ju inte om man inte kan resten?!

Livet är inte alltid rättvist...men hey....detta är småpotatis om man jämför med andra problem.

Nu kom ju faktiskt Magnus från Donsö precis för att låna ut hans sons mobiltelefon till mig...jag glömde att ta med en upplåst mobil hemifrån. (Jag vet att det inte var så bra kanske men jag kan stå för det!)
Han åker bort till moppeverkstan med sin bil o försöker få hit en startkabel och om vi har tur så är det bara det som är problemet....batteriet alltså.
Ni anar inte hur många snälla människor det finns här, alla har både tid och gott hjärta....jag vill alltid vara här! Tack Magnus från Donsö....även om det inte går att laga så tack för din hjälp och för att jag får låna din sons mobil....tack!

Nu måste jag gå upp o möta de eventuella kablarna o hjälpa till...eller heja på åtminstone.

Tack för att Ni läser mina bokstäver och för att jag har någon att tömma ur mig till....

Vi hors snart igen....skriver om mina ev. fynd senare!

kram kram
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet