Har ar det varmt och skont.Kom fran
milos i onsdags. Den on var vi inte sa fortjusta i.Vi foredrar lite lugnare stallen. Med undan tag for
Naxos...haha... Hur som. Adamaz var rent utsagt trist. Inget intressant forutom strandpromenaden som var valdigt mysig pa kvallen. Batturen missade vi. Det blaste for mycket da vi var dar. Annars var on fin att aka runt pa. Fina stallen fanns att se. Vi
hyrde bil en dag och de tva resterande dagarna tog vi bussen i Paleochori. Ah sa mysigt det var dar.
Nu ar vi pa
Sifnos. En o som faller oss battre i smaken. Vi har bil 2 dagar. Igar var vi iVathy och Faros. Idag Kastro, Cheronissos och Platys Gialos.
Sa har fint var det i Kastro
Aven nu h8inner jag bara ladda uppen bild.Har gar det annu langsammare an pa F.
Imorgon aker vi tillbaka till
Aten och Pireus.
Slut for denna gang. Hor mer nar vi kommit hem.Nu ska vi ut och kopa aggkoppar.I keramik saklart! Och lite senare ska vi
fira min fodelsedag. Den kunde inte ha blivit battre.Tur att man fyller ar pa sommaren. Kanske ska foresla detta som en tradition for mammaoch pappa?! xD
Vilken tur att vi inte tycker om samma öar. Då skulle alla trängas där.
Hoppas ni fick en njutbar Greklandsvistelse och att du fick en bra födelsedag. Självklart ska du väl få en resa i födelsedagspresent varje år. Det får min sambo av mig.