Stöd Ukraina

Sarakarolinas blogg

Tisdag 4 Augusti 2009 - Höviksnäs

Äntligen bokat!!

Efter mycket om och men har vi nu äntligen hittat den perfekta flygbiljetten och idag (för exakt fem timmar sedan) blev den också bokad och betald! Känslan beskrivs bäst som UNDERBAR och jag måste erkänna att jag är aningen lättad... Att bara gå och vänta, leta och fundera har varit väldigt psykiskt påfrestande och bidragande till en hel del magont, men nu är det slut på allt sådant (än på ett tag iallafall!).

Biljetten är bokad hos Kilroy och var den som var bäst både prismässigt och rent "resemässigt". Nu har vi en ombokningsbar tur- och returbiljett till Cairns och hem 6 månader senare från Auckland. Precis vad vi behöver!

Så nu njuter jag (och antagligen även K) av att ha denna biten avklarad. Vi pratade förut idag om att vi borde skriva nått här, så jag tog intiativet och gjorde det! Kan ju vara kul att läsa och minnas sedan om inte annat!!

Nu är det nattinatti som gäller för mig som ska upp tidigt i morgon!

Sovgott- vakna torrt!

/S
Dela med andra:    

Kommentarer
Sahara säger:
Jag önskar er og en trevlig resa. Vem vet, vi kanske möts uppe på Cairns backpackers ställen. Mvh Ulla o Nadja
Postat 2009-08-10 09:39  Anmäl
Sahara säger:
Jag har 1 son som är 19, Simon Ljungberg. Vi har varit 2 ggr i sydamerika. Venezuela o Brasilien. Jag är frälst men nackdelen är att det är hög brottslighet och man måste tänka sej för vad man håller på med. Vi var tillsammans med en äldre Stockholmskvinna när vi gjorde ett besök på Isle of Margarita. Hon blev rånad på sina halsband hon hade på sej. Delvis skars halsen upp på henne, men det gick bra men hon var mycket chockad. Man skall absolut inte ha några smycken på sej. Människorna är underbara även när dom inte får sålt något. Mvh Ulla. Se om vi hinner till Almön o bada innan jag skall iväg o jobba. Förresten har ett barnbarn som är 19 o går turist på tjörn. Nathalie Herlet.
Postat 2009-08-06 09:04  Anmäl
Mpc säger:
önska er en trevlig resa
Postat 2009-08-04 22:04  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Mycket sen sist
14 år sedan
Glada miner
14 år sedan