Stöd Ukraina

Misslins blogg

Måndag 7 April 2008 - Gävleborgs län

Ännu närmare

Nu är det den 7 April och det är endast 10 dagar kvar. FATTA ynka 10 dagar *Ler med hela facet *
jag är så pirrig och har börjat tänka på packning ,så lite som möjligt dit i stor väska så jag kan komma hem med full packning *L* jag tror dock inte det blir mkt shopping som jag skulle vilja och det är svårt att lägga band på sig när man vill så gärna, men jag måste ju tänka på vad dom andra jag reser med vill oxå .
Jag skall denna veckan ta mig ner till Göteborg först eftersom det är därifrån vi åker .

Kanske fler som åker från Landvetter den 17 april ?? skriv gärna och berätta

Jag skulle vilja att det blev sol och lite värme, gärna så man ser lite blommor osv .trevligt
Det här med skor har blitt ett problem märker jag, jag vet inte vad jag ska med och just skor tar ju sån plats oxå i bagaget. jag måste ju ha fotvänliga dojjor då man går mkt, men på kvällen vill man ju va snygg om fötterna i nån stilig klänning *L* kom med tips tack =)

Är det någon som nyss kommit hem så kom gärna med shoppingtips osv oxå.Dollarn är ju superlåg just nu *YAY*
sen undrar jag ju HUR det ser ut just nu där borta ? *nyfiken*

Kram på er
...............................
Måndag den 14 April 2008

Ja nu är jag inne på den veckan då det är dags att resa *L* , så snart är det dags för packning *YAY* Gud så spännande .Jag måste säga att den här tiden från att det vart bokat tills nu trots allt har gått gått rätt fort, dessvärre lär väl dagarna i NY göra det ochså :( och antagligen kommer man hem med mycket vältränade fötter *S*
Igår söndag hade vi planeringsmiddag hos oss här och snackade vad alla hade för önskemål och det låter bara bra allting *L*

Kram på er alla
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet