Hej igen. Hoppas inte det ar for kallt dar hemma. Har ar det precis lagom varmt och underbar vader.
Har aldrig tagit del av
all inclusive hotell forut men igar bestamde vi oss for att prova det! Sa vi tog en taxi till vara kompisar som bor pa ett very all inclusive hotell. haha. Eftersom vi ar arliga manniskor sa betalade vi fñr en heldag. Hur dyrt som helst men vad gor det nar man vill umgas och ata och dricka en hel dag;-).
Jag kan lugnt pasta att jag hade gatt upp 5 kg pa
en vecka om jag hade bott dar. Vi borjade med att hitta solstolar men sedan gick dagen ut pa att smaka pa sa mycket som mñjligt haha. Continental frukost med kaffe, pizzaslices i olika smaker med ol, korv + pasta av olika slag med rott vin, gronsaksbuffé med vatten och sist men inte minst efterratt med kaffe och avec. Nar vi precis hade tittat pa utsikten en stund sa plingade det i en klocka och sa var det dags for kycklingvingar och det tog vi ol till. Suck. Sent pa eftermiddagen duschade vi och gick till middagsbordet dar det serverades skaldjur, kyckling, biff, grñnsaker, och ... vin. Hick.
Ganska behandigt om man inte vill gñra nagot annat an att ta det lugnt och bli uppassad. Tror aldrig jag varit sa matt nar vi gick ner till showen som var pa kvallen. Dar serverades som tur var ingen mat ...(hade det gjort det hade jag formodligen atit;-) men drinkar och ett trollerinummer. Bra show!
Kl 01.00 rullade vi hemm efter att verkligen testat pa all inclusive konseptet. Sov gott och vaknade... fortfarande matt.
Hall i er i stormen dar hemma och T&V&T ...vi gor som vanligt pa fredag;- Kram